E-post Bloggen
Det er ikke til å stikke under en stol - det å levere nyhetsbrev over lengre tid er viktig for å skape kontinuitet i markedsføringen, men det går ikke alltid på skinner. Noen ganger vil kreativiteten forsvinne, og det å levere engasjerende innhold...
Å finne riktig innhold for e-postene dine kan virke som en uoverkommelig oppgave. Hvem har ikke sittet der foran pc-en og tenkt: HVA SKAL JEG SKRIVE I E-POSTEN!!??
For det er ikke lett å vite. Hva ønsker egentlig leserne dine å lese? Hvordan kan du sikre at e-postene dine...
Høres det smart ut? Å bli smartere? Det er i hvert fall målet mitt for 2024.
Hvert år pleier jeg å velge et ord som skal lede meg gjennom året. I år er det SMART.
Ordet kom til meg en gang i løpet av høsten. Jeg skrev det ned på en...
Vi er straks ved veis ende av 2023 og det er tid for å gjøre en evaluering av hvordan businessåret ble for Happy Business. Å gjøre en så grundig evaluering i et blogginnlegg som jeg gjorde i fjor, var noe jeg fikk mange gode tilbakemeldinger på....
Vi nærmer oss slutten av året og det er tid for både evaluering og nye planer. I den forbindelse pleier jeg alltid å lage en strategiplan. Et overveldende ord synes noen, og føler at det virker litt voldsomt.
Jeg vil påstå at 95 % av de jeg får...
Du kan ha så mange freebies som du vil, men hva hjelper det om ingen av de fyller e-postlisten di med potensielle kunder? Er du interessert i at flest mulig av dine drømmekunder skal finne veien til lista di, fortsett å lese. Nedenfor drøfter jeg 3 punkter du kan ta tak...
Nytt år og nye muligheter. Er det ikke det det heter? I denne artikkelen vil jeg fortelle om hva som er intensjonen for Happy Business og min e-postkanal i 2023. Målet mitt er at du skal kunne finne inspirasjon til arbeidet med å utvikle din egen e-postmarkedsføring, for...
Jeg har aldri gjort en evaluering på denne måten før, men tenkte at jeg skulle gi det et forsøk. Å la tankene som dukker opp når jeg ser tilbake på året 2022, bli til ord gjennom fingrene på tastaturet. Deretter se hva fasiten sier når...
Jeg som driver med e-postmarkedsføring ser at det er en del forvirring rundt begrepet landingssider. Spørsmål jeg møter på er typisk: Hva er en landingsside? Er det det samme som opt-in? Eller er landingsside det samme som hjemmesiden min?
I denne artikkelen vil...
Du møter på mange begreper i den digitale verden og det er ikke alltid lett å forstå hva alt betyr. I denne artikkelen vil jeg gi deg svar på hva som ligger i begrepet opt-in og hvordan dette er et smart verktøy for deg for å bygge e-postliste.
...
Føler du at du rett og slett sliter med innholdet i e-poster? At det er utfordrende å hele tiden komme på hva du skal skrive i e-postene?
Det er ikke sjelden jeg hører “jeg må bare finne ut hva de vil jeg skal skrive om”!
Du har kanskje tenkt tanken...
For å si det enkelt. Innhold er essensen i all markedsføring. Enten det er innholdet i en e-post, sosiale medier, annonser eller tv-reklamer. Gjennom det du formidler, vil du skape følelser og en reaksjon i en eller annen form. Du kan vekke interesse, tiltrekke og...