Kjøpsvilkår
E-post Strategien 1-1
- Innledning:
Jeg ber deg lese nøye gjennom kjøpsvilkårene. Her finner du oversikten over det som er avtalt mellom oss, og som du har gått med på, ved kjøp av E-post Strategien 1-1 (heretter kalt programmet).
Formålet med denne avtalen er å skape trygge og klare rammer, minske sjansen for eventuelle misforståelser og legge grunnlaget for et godt samarbeid.
Avtalen består av disse vilkårene, opplysninger du har fått ved bestilling og utfylles av de lovene som til enhver tid er gjeldende.
Dersom du lurer på noe i dette dokumentet ber jeg deg kontakte meg på [email protected].
Ved kjøp av produktet/tjenesten bekrefter du at du har lest, forstått og aksepterer disse vilkårene.
- Avtalens parter:
Selger er Happy Business v/Rita Hinna, Hortensiaveien 10 4104 Jørpeland, [email protected], 48202977, org.nr 824 711 402 (heretter kalt selger).
Kjøper er den som foretar bestillingen (heretter kalt kjøper).
- Selve produktet/programmet/tjenesten:
Formålet med dette produktet er at du skal få på plass systemet og strategien for kunne selge på e-post. Som din mentor vil jeg gi deg veiledning og hjelp gjennom prosessen. Du vil også få full tilgang til “Banken” som er en digital ressursportal gjennom vårt samarbeid. Denne vil du få tilgang på ved oppstart av programmet og du vil få egen e-post med informasjon om innlogging.
Gjennom mentorprogrammet får du to 1-1 samtaler (60 min) med selger, hvorav den første samtalen (90 min) inkluderer kartlegging av din e-postkanal, ferdigheter og kunnskap, samt en tydelig målsetting for programmet. Mentorsamtalene vil foregå på zoom.
Vi fokuserer på tydeliggjøring av målgruppe, utvikling av strategisk plan for listebygging, innhold og salg.
Du får tydelige og konkrete oppgaver å jobbe med, og får 24/7 Voxer Support mellom samtalene, slik at du skal slippe å vente til neste samtale før du får støtte og hjelp. Dette er også vår kommunikasjonskanal utenom mentorsamtalene.
Du får selgers øyne på det du ønsker å få hjelp med (landingsside, opt-ins/freebies, strategiplan)
Innhold, fremgangsmåter og oppsett vil kunne varieres og endres løpende, basert på selgers vurderinger av hva som fungerer best og gir best resultater.
Samarbeidet går over 4 uker og kan videreføres om ønskelig.
- Ansvar:
Happy Business v/Rita Hinna forplikter seg til å levere innhold og oppfølging som beskrevet i punkt 3.
For at utbyttet ditt skal bli som forventet, har også du som kunde et ansvar. Dette innebærer å sette seg inn i, gjøre det en kan for å forstå, tilpasse til eget firma og implementere det som læres. Det forventes at kjøper deltar aktivt i programmet for å oppnå resultater. Det er kjøpers ansvar å bruke ressursene hen får tilgang til og utføre oppgavene som blir satt underveis i prosessen. Du forplikter deg også til å følge vilkårene i denne avtalen.
Kjøper forstår at Happy Business v/Rita Hinna eller andre i tilknytning, ikke påtar seg ansvar for at du selger gjennom e-post. Happy Business v/Rita Hinna forplikter seg til å levere informasjon om, og hjelp til få på plass ditt systemet og din strategien for kunne selge på e-post.
Kommunikasjon:
All kommunikasjon skjer på epost eller på Voxer, og henvendelser vil besvares innen normal arbeidstid i ukedager.
- Betaling, Angrerett og Garanti:
Pris er kr 4500
Betaling skjer ved engangsbetaling.
Betaling skjer via bankkort eller kredittkort ved påmelding. Faktura tilsendes fra vår betalingsleverandør Stripe. Vi aksepterer Visa og MasterCard gjennom Stripe og Kajabi. Alle transaksjoner sendes kryptert via SSL (Secure Sockets Layer) og er 100% sikre.
Dersom betaling fremdeles ikke kan gjennomføres vil du miste plassen din.
Normal angrerett og 14 dagers angrefrist gjelder for deg som kjøper som forbruker. Angreskjema og opplysninger om angrerett sendes i egen epost.
- Betingelser for bruk:
Programmet i sin helhet er beskyttet av opphavsrett. Kjøper kan ikke bruke programmet, materialet eller deler av produktet på en måte som krenker firmaets rettigheter, eller som ikke er godkjent av firmaet.
Allmenn tilgjengelig informasjon, står kjøper fritt til å dele videre.
Programmet er til personlig bruk. Det vil si at du ikke kan dele påloggingsinformasjon og kursinnhold med andre.
- Konfidensialitet:
Deltagelse i programmet medfører at du vil kunne få informasjon om Happy Business v/Rita Hinna, andres bedrifter, eller personlige forhold. Dette er strengt forbudt å dele videre og du har taushetsplikt om dette.
Det gjelder selvfølgelig ingen taushetsplikt om dine personlige erfaringer og resultater.
- Utsettelse og Avlysning:
Firmaet forbeholder seg retten til å avlyse eller utsette programmet som følge av årsaker som er utenfor vår kontroll, og som ikke kunne forutsees. Ved avlysning fra firmaets side vil kursdeltakeren få refundert kursavgiften. Ved utsettelse vil kursdeltakeren [bli tilbudt deltagelse på et senere tidspunkt].
- Avslutning av avtalen:
Firmaet kan, dersom det viser seg at kundeforholdet ikke er hensiktsmessig, ved brudd på vilkår, manglende betaling eller brudd på andre bestemmelser nevnt i disse vilkårene avslutte denne avtalen på eget initiativ. Dette innebærer utestengelse fra programmet og at det ikke gis adgang til deltagelse på Zoom-møter.
Det vil foretas en konkret vurdering på om kursavgift skal refunderes i slikt tilfelle.
Kjøper har ikke adgang til å avslutte avtalen på annet vis enn nevnt øverst under “Angrerett”.
- Endringer:
Disse vilkårene kan bli endret fra tid til annen. Den seneste versjonen finnes alltid på vår nettside knyttet til salg av det aktuelle produktet.
Endringer i vilkårene gjelder bare for program som er påbegynt etter at den endrede versjonen er lagt ut på vår nettside.
- Konfliktløsning:
Vi er opptatt av at våre kunder er fornøyd med de tjenestene og programmene vi leverer. Om du som kunde av noen grunn er misfornøyd, ber vi om at vi underrettes så snart som mulig.
Disse vilkårene og alle spørsmål vedrørende programmet reguleres av norsk rett.
Enhver tvist vedrørende vilkårene eller brudd på vilkårene, oppsigelse eller ugyldighet av vilkårene eller andre spørsmål knyttet til programmet, forplikter partene seg til å forsøke å løse på laveste mulige nivå mellom seg. Hvis tvisten ikke løses først ved forhandlinger mellom partene, vil en uenighet eller tvist i forbindelse med denne avtalen kunne sendes til forliksrådet eller retten.
Kontakt:
Rita Hinna
[email protected]
Sist endret: 7.11.21